1. Po raz pierwszy odwiedzasz EDU. LEARN

    Odwiedzasz EDU.LEARN

    Najlepszym sposobem na naukę języka jest jego używanie. W EDU.LEARN znajdziesz interesujące teksty i videa, które dadzą Ci taką właśnie możliwość. Nie przejmuj się - nasze filmiki mają napisy, dzięki którym lepiej je zrozumiesz. Dodatkowo, po kliknięciu na każde słówko, otrzymasz jego tłumaczenie oraz prawidłową wymowę.

    Nie, dziękuję
  2. Mini lekcje

    Podczas nauki języka bardzo ważny jest kontekst. Zdjęcia, przykłady użycia, dialogi, nagrania dźwiękowe - wszystko to pomaga Ci zrozumieć i zapamiętać nowe słowa i wyrażenia. Dlatego stworzyliśmy Mini lekcje. Są to krótkie lekcje, zawierające kontekstowe slajdy, które zwiększą efektywność Twojej nauki. Są cztery typy Mini lekcji - Gramatyka, Dialogi, Słówka i Obrazki.

    Dalej
  3. Wideo

    Ćwicz język obcy oglądając ciekawe filmiki. Wybierz temat, który Cię interesuje oraz poziom trudności, a następnie kliknij na filmik. Nie martw się, obok każdego z nich są napisy. A może wcale nie będą Ci one potrzebne? Spróbuj!

    Dalej
  4. Teksty

    Czytaj ciekawe artykuły, z których nauczysz się nowych słówek i dowiesz więcej o rzeczach, które Cię interesują. Podobnie jak z filmikami, możesz wybrać temat oraz poziom trudności, a następnie kliknąć na wybrany artykuł. Nasz interaktywny słownik pomoże Ci zrozumieć nawet trudne teksty, a kontekst ułatwi zapamiętanie słówek. Dodatkowo, każdy artykuł może być przeczytany na głos przez wirtualnego lektora, dzięki czemu ćwiczysz słuchanie i wymowę!

    Dalej
  5. Słowa

    Tutaj możesz znaleźć swoją listę "Moje słówka", czyli funkcję wyszukiwania słówek - a wkrótce także słownik tematyczny. Do listy "Moje słówka" możesz dodawać słowa z sekcji Videa i Teksty. Każde z słówek dodanych do listy możesz powtórzyć później w jednym z naszych ćwiczeń. Dodatkowo, zawsze możesz iść do swojej listy i sprawdzić znaczenie, wymowę oraz użycie słówka w zdaniu. Użyj naszej wyszukiwarki słówek w części "Słownictwo", aby znaleźć słowa w naszej bazie.

    Dalej
  6. Lista tekstów

    Ta lista tekstów pojawia się po kliknięciu na "Teksty". Wybierz poziom trudności oraz temat, a następnie artykuł, który Cię interesuje. Kiedy już zostaniesz do niego przekierowany, kliknij na "Play", jeśli chcesz, aby został on odczytany przez wirtualnego lektora. W ten sposób ćwiczysz umiejętność słuchania. Niektóre z tekstów są szczególnie interesujące - mają one odznakę w prawym górnym rogu. Koniecznie je przeczytaj!

    Dalej
  7. Lista Video

    Ta lista filmików pojawia się po kliknięciu na "Video". Podobnie jak w przypadku Tekstów, najpierw wybierz temat, który Cię interesuje oraz poziom trudności, a następnie kliknij na wybrane video. Te z odznaką w prawym górnym rogu są szczególnie interesujące - nie przegap ich!

    Dalej
  8. Dziękujemy za skorzystanie z przewodnika!

    Teraz już znasz wszystkie funkcje EDU.LEARN! Przygotowaliśmy do Ciebie wiele artykułów, filmików oraz mini lekcji - na pewno znajdziesz coś, co Cię zainteresuje!

    Teraz zapraszamy Cię do zarejestrowania się i odkrycia wszystkich możliwości portalu.

    Dziękuję, wrócę później
  9. Lista Pomocy

    Potrzebujesz z czymś pomocy? Sprawdź naszą listę poniżej:
    Nie, dziękuję

Już 62 373 użytkowników uczy się języków obcych z Edustation.

Możesz zarejestrować się już dziś i odebrać bonus w postaci 10 monet.

Jeżeli chcesz się dowiedzieć więcej o naszym portalu - kliknij tutaj

Jeszcze nie teraz

lub

Poziom:

Wszystkie

Analyzing What Your Design Says About You


Poziom:

Temat: Biznes


Design is always part and parcel of what makes your marketing campaign successful. As a graphic designer, half of your task is to make sure that not only do you make it easy for your target audience to understand your message, but to direct them also to your message. In short, you have to attract your target readers to what you have to say. Hence, your design provides the text and visual elements that would make it easy for your clients and prospects to read your message. When your readers know where they are when they are reading your ad is almost half the battle won. Just like your webpage, your commercial color printing ad should also be easy for your readers to maneuver. All of your elements should be pointing to what is the most important element in your ad - your message. Your design should be all about sending your visual signals to indicate where your message is placed. It can be your color or even your typeface- all of your elements in your commercial color printing ad should point to your message at all times. But be careful that you use too much of your elements and you create redundancy in your ad. This means you have elements in your ad but it directs your readers' attention to just about everywhere. Not only does it provide you with a cluttered ad, but you also make it difficult for your target readers to distinguish your message from all the distractions. Two of the most important visual elements that can help you draw your readers to your message are your color and typeface. How you make things different in the parts of your ad also has to do with how you make them consistent. For most effective print ads, it is consistency in the typeface you use to convey your message that works best. This is also the reason why you have to stick to two fonts and their families in your design - to create consistency in your ad. And don't forget about making your text as plain as possible. Why? Because the plainness of your text makes it easy for your target readers to focus more on what is important. You can see this prominently displayed in the way most designers create their headlines. They usually put emphasis on the headlines and less design on the text to make the former more prominent from the rest of the copy. The key is to put meaning in your design that tells your target readers of what you value in your ad, which is of course, your message. When you design your ad, keep in mind these things and you'll most likely to have an ad that would be effective marketers of your business. Author: kayemarks Source: http://www.articlecircle.com/ - Free Articles Directory About the Author Kaye Z. Marks is a writer...an observer...continuously fascinated with the developments in commercial color printing technologies which greatly help the advertising and marketing of small to medium businesses. Get help on implementing this topic on your advertising/marketing campaign by visiting http://www.justprint.com

PRZETŁUMACZ PRZY POMOCY:
Mobile Analytics