1. Po raz pierwszy odwiedzasz EDU. LEARN

    Odwiedzasz EDU.LEARN

    Najlepszym sposobem na naukę języka jest jego używanie. W EDU.LEARN znajdziesz interesujące teksty i videa, które dadzą Ci taką właśnie możliwość. Nie przejmuj się - nasze filmiki mają napisy, dzięki którym lepiej je zrozumiesz. Dodatkowo, po kliknięciu na każde słówko, otrzymasz jego tłumaczenie oraz prawidłową wymowę.

    Nie, dziękuję
  2. Mini lekcje

    Podczas nauki języka bardzo ważny jest kontekst. Zdjęcia, przykłady użycia, dialogi, nagrania dźwiękowe - wszystko to pomaga Ci zrozumieć i zapamiętać nowe słowa i wyrażenia. Dlatego stworzyliśmy Mini lekcje. Są to krótkie lekcje, zawierające kontekstowe slajdy, które zwiększą efektywność Twojej nauki. Są cztery typy Mini lekcji - Gramatyka, Dialogi, Słówka i Obrazki.

    Dalej
  3. Wideo

    Ćwicz język obcy oglądając ciekawe filmiki. Wybierz temat, który Cię interesuje oraz poziom trudności, a następnie kliknij na filmik. Nie martw się, obok każdego z nich są napisy. A może wcale nie będą Ci one potrzebne? Spróbuj!

    Dalej
  4. Teksty

    Czytaj ciekawe artykuły, z których nauczysz się nowych słówek i dowiesz więcej o rzeczach, które Cię interesują. Podobnie jak z filmikami, możesz wybrać temat oraz poziom trudności, a następnie kliknąć na wybrany artykuł. Nasz interaktywny słownik pomoże Ci zrozumieć nawet trudne teksty, a kontekst ułatwi zapamiętanie słówek. Dodatkowo, każdy artykuł może być przeczytany na głos przez wirtualnego lektora, dzięki czemu ćwiczysz słuchanie i wymowę!

    Dalej
  5. Słowa

    Tutaj możesz znaleźć swoją listę "Moje słówka", czyli funkcję wyszukiwania słówek - a wkrótce także słownik tematyczny. Do listy "Moje słówka" możesz dodawać słowa z sekcji Videa i Teksty. Każde z słówek dodanych do listy możesz powtórzyć później w jednym z naszych ćwiczeń. Dodatkowo, zawsze możesz iść do swojej listy i sprawdzić znaczenie, wymowę oraz użycie słówka w zdaniu. Użyj naszej wyszukiwarki słówek w części "Słownictwo", aby znaleźć słowa w naszej bazie.

    Dalej
  6. Lista tekstów

    Ta lista tekstów pojawia się po kliknięciu na "Teksty". Wybierz poziom trudności oraz temat, a następnie artykuł, który Cię interesuje. Kiedy już zostaniesz do niego przekierowany, kliknij na "Play", jeśli chcesz, aby został on odczytany przez wirtualnego lektora. W ten sposób ćwiczysz umiejętność słuchania. Niektóre z tekstów są szczególnie interesujące - mają one odznakę w prawym górnym rogu. Koniecznie je przeczytaj!

    Dalej
  7. Lista Video

    Ta lista filmików pojawia się po kliknięciu na "Video". Podobnie jak w przypadku Tekstów, najpierw wybierz temat, który Cię interesuje oraz poziom trudności, a następnie kliknij na wybrane video. Te z odznaką w prawym górnym rogu są szczególnie interesujące - nie przegap ich!

    Dalej
  8. Dziękujemy za skorzystanie z przewodnika!

    Teraz już znasz wszystkie funkcje EDU.LEARN! Przygotowaliśmy do Ciebie wiele artykułów, filmików oraz mini lekcji - na pewno znajdziesz coś, co Cię zainteresuje!

    Teraz zapraszamy Cię do zarejestrowania się i odkrycia wszystkich możliwości portalu.

    Dziękuję, wrócę później
  9. Lista Pomocy

    Potrzebujesz z czymś pomocy? Sprawdź naszą listę poniżej:
    Nie, dziękuję

Już 62 417 użytkowników uczy się języków obcych z Edustation.

Możesz zarejestrować się już dziś i odebrać bonus w postaci 10 monet.

Jeżeli chcesz się dowiedzieć więcej o naszym portalu - kliknij tutaj

Jeszcze nie teraz

lub

Poziom:

Wszystkie

How Effective Branding Can Bring Success To Your Campaigns


Poziom:

Temat: Biznes


Branding is vital to your business success because it helps you to create a strong image that your clients and prospects remember. A strong brand therefore leaves that positive (or negative) impression that your target clients have every time you reach out to them. If you want to create a big impact, your brand can help you do it. Effective branding indeed can help you establish loyalty among your clients. With effective branding, you'll be able to influence the buying decisions of your clients and prospects. Consumers basically rely on the experience and stability of a brand image in any business. Often they are convinced to consider a brand based on what they have seen and known for many years. Coupled with a similar belief and attitude, a brand can be an effective medium to advertise your business. This is the reason why most business owners, whether small or big, depend on their brand to provide them the success they're looking for. In fact, most business owners today are so attentive to the kind of brand they develop for their business that they invest so much of their resources just to come up with a great one. There's really a big effort nowadays for marketers and advertisers to create the most suitable brand for their business. So whether you come up with your own or hire a brand developer to create one for you, here are a few tips for you to consider when launching your brand in your print ads such as your marketing newsletters: 1 - Don't overcrowd your brand with too many elements. Often, we would want to infuse our brand with so many details and elements that we forget the main purpose of our branding - to make sure that your target readers understand what you do exactly and what you have to offer. If you don't leave enough room for your elements to breathe, chances are your target clients would also have a hard time ingesting what you want to say. Leave white spaces so you can lead your target audience to the most important element in your ad, which is your message. 2 - Know your target market and learn how they actually read. By doing so, you'll be able to place your elements in your ad in such a way that nothing is left unread. 3 - Consider using effective fonts and typefaces in your ad. The way you write your ads affect the way your target clients accept your message. Use lower cases in your copy because people are basically more familiar with them. All capital letters just provoke hostility and antagonism which you don't really need when you're reaching out to your target clients. 4 - Consistency is the key. Be consistent from the design to the layout, to even the message you convey in every page of your For more information, you can visit this page on newsletter printing ad for example. And lastly, provide an ad that communicates one idea only. And not just one idea, mind you. It should be a great idea so you would be able to keep your audience interested in your ad. Author: print_place01 Source: http://www.articlecircle.com/ - Free Articles Directory About the Author For more information, you can visit this page on newsletter printing.

PRZETŁUMACZ PRZY POMOCY:
Mobile Analytics