1. Po raz pierwszy odwiedzasz EDU. LEARN

    Odwiedzasz EDU.LEARN

    Najlepszym sposobem na naukę języka jest jego używanie. W EDU.LEARN znajdziesz interesujące teksty i videa, które dadzą Ci taką właśnie możliwość. Nie przejmuj się - nasze filmiki mają napisy, dzięki którym lepiej je zrozumiesz. Dodatkowo, po kliknięciu na każde słówko, otrzymasz jego tłumaczenie oraz prawidłową wymowę.

    Nie, dziękuję
  2. Mini lekcje

    Podczas nauki języka bardzo ważny jest kontekst. Zdjęcia, przykłady użycia, dialogi, nagrania dźwiękowe - wszystko to pomaga Ci zrozumieć i zapamiętać nowe słowa i wyrażenia. Dlatego stworzyliśmy Mini lekcje. Są to krótkie lekcje, zawierające kontekstowe slajdy, które zwiększą efektywność Twojej nauki. Są cztery typy Mini lekcji - Gramatyka, Dialogi, Słówka i Obrazki.

    Dalej
  3. Wideo

    Ćwicz język obcy oglądając ciekawe filmiki. Wybierz temat, który Cię interesuje oraz poziom trudności, a następnie kliknij na filmik. Nie martw się, obok każdego z nich są napisy. A może wcale nie będą Ci one potrzebne? Spróbuj!

    Dalej
  4. Teksty

    Czytaj ciekawe artykuły, z których nauczysz się nowych słówek i dowiesz więcej o rzeczach, które Cię interesują. Podobnie jak z filmikami, możesz wybrać temat oraz poziom trudności, a następnie kliknąć na wybrany artykuł. Nasz interaktywny słownik pomoże Ci zrozumieć nawet trudne teksty, a kontekst ułatwi zapamiętanie słówek. Dodatkowo, każdy artykuł może być przeczytany na głos przez wirtualnego lektora, dzięki czemu ćwiczysz słuchanie i wymowę!

    Dalej
  5. Słowa

    Tutaj możesz znaleźć swoją listę "Moje słówka", czyli funkcję wyszukiwania słówek - a wkrótce także słownik tematyczny. Do listy "Moje słówka" możesz dodawać słowa z sekcji Videa i Teksty. Każde z słówek dodanych do listy możesz powtórzyć później w jednym z naszych ćwiczeń. Dodatkowo, zawsze możesz iść do swojej listy i sprawdzić znaczenie, wymowę oraz użycie słówka w zdaniu. Użyj naszej wyszukiwarki słówek w części "Słownictwo", aby znaleźć słowa w naszej bazie.

    Dalej
  6. Lista tekstów

    Ta lista tekstów pojawia się po kliknięciu na "Teksty". Wybierz poziom trudności oraz temat, a następnie artykuł, który Cię interesuje. Kiedy już zostaniesz do niego przekierowany, kliknij na "Play", jeśli chcesz, aby został on odczytany przez wirtualnego lektora. W ten sposób ćwiczysz umiejętność słuchania. Niektóre z tekstów są szczególnie interesujące - mają one odznakę w prawym górnym rogu. Koniecznie je przeczytaj!

    Dalej
  7. Lista Video

    Ta lista filmików pojawia się po kliknięciu na "Video". Podobnie jak w przypadku Tekstów, najpierw wybierz temat, który Cię interesuje oraz poziom trudności, a następnie kliknij na wybrane video. Te z odznaką w prawym górnym rogu są szczególnie interesujące - nie przegap ich!

    Dalej
  8. Dziękujemy za skorzystanie z przewodnika!

    Teraz już znasz wszystkie funkcje EDU.LEARN! Przygotowaliśmy do Ciebie wiele artykułów, filmików oraz mini lekcji - na pewno znajdziesz coś, co Cię zainteresuje!

    Teraz zapraszamy Cię do zarejestrowania się i odkrycia wszystkich możliwości portalu.

    Dziękuję, wrócę później
  9. Lista Pomocy

    Potrzebujesz z czymś pomocy? Sprawdź naszą listę poniżej:
    Nie, dziękuję

Już 62 436 użytkowników uczy się języków obcych z Edustation.

Możesz zarejestrować się już dziś i odebrać bonus w postaci 10 monet.

Jeżeli chcesz się dowiedzieć więcej o naszym portalu - kliknij tutaj

Jeszcze nie teraz

lub

Poziom:

Wszystkie

National Athletic Trainers Association Releases 2010 Safety 'Report Card'


Poziom:

Temat: Sport


Almost a year ago, the U.S. National Athletic Trainers Association, the NATA, hosted its first "Youth Sports Safety Summit" to encourage legislation and make recommendations on how to reduce injuries among youth athletes. NATA experts reconvened in Washington recently to mark their progress and address the latest developments in research, prevention and treatment of sports injuries. The event was moderated by National Athletic Trainers Association President Marjorie Albohm, who says that despite progress, there are still too many injuries to young athletes. "One unnecessary death is too many," said Albohm. "But with so many great organizations working together to address this crisis, things will get better." Nearly 50 young athletes in 25 states have died this year, with an average of nearly 8,000 being treated in emergency rooms every day for sports-related injuries. During the 2008-2009 school year, some 400,000 concussions occurred in high school sports. Yet only 42 percent of high schools have access to athletic training facilities and 47 percent of schools across the country fall short of federal recommended nurse-to-student ratios or have no nurse at all. The summit also looked at heat-related illness, sudden cardiac arrest and sickle cell traits among other conditions. Of the youth athletes included in the report, nearly half of the 50 succumbed to sudden cardiac arrest, while heat-related illness and brain injuries each caused three deaths. But with the support of nearly 40 sports and health organizations in the Youth Sports Safety Alliance, progress is being made. The NATA has issued a revised "call to action" that includes an effort to pass legislation to address safety issues and prevent further deaths. Albohm says it has been gratifying. "The 40 members, and we expect that number to grow, we've been working with members of Congress protecting our young athletes from concussion," she said. "That language in those bills is critical and we have been very active in giving input in that language." The National Football League's focus on injuries caused by helmet-to-helmet hits in professional football has had a positive effect on youth sports by helping highlight the urgent need for improved health care on the playing field. The NFL has partnered with the NATA to lobby for legislation similar to that already passed by nine states to make youth sports safer. "There are three core principles," said NFL Vice President for Government Relations and Public Policy Jeff Miller "One is education. On a yearly basis, a concussion and head injury information sheet must be signed and returned by a youth athlete and his or her guardian or parent. The second element is removal, which is that if the child is suspected of sustaining a concussion or head injury, he or she needs to be removed from competition, play or practice - immediately. Then the third element is when and how that youth athlete can be allowed to return to play." Dawn Comstock of The Ohio State University College of Medicine says that even though males compete in more sports than females, young women are more likely to suffer concussions. Although there was no difference in the number of symptoms reported, the symptoms varied by gender. Dr. Comstock says a girl complaining of problems sleeping or light-sensitivity is just as likely to have a concussion as a boy reporting memory loss or dizziness "We need everybody - all of the adults that are around these high school athletes need to be aware of all of the signs and symptoms of a concussion," said Comstock. "Parents, coaches, athletic trainers, physicians and the student athletes themselves need to be aware that there are many signs and symptoms that can indicate a concussion." The National Athletic Trainers Association issued its own "report card" on youth sports safety for its work in 2010. It gave itself a C+ - slightly above average - but says it hopes to improve by reducing injuries and deaths to young athletes next year. Source: www.voanews.com

PRZETŁUMACZ PRZY POMOCY:
Mobile Analytics